THURSDAY

Bild från där vi sov förra natten! 
 
Just nu håller jag på att packa de grejer till sommarstugan som jag packade upp igår..Haha! Annars så har jag tittat på typ 4 filmer och tagit det lugnt. Vet inte om vi åker imorgon eller i övermorgon..Hursomhelst så tar jag med kameran och datorn denna gången också och ska försöka hålla er uppdaterade! Dock är internetuppkopplingen väldigt dålig där. Men det ska nog lösa sig! Haha. Puss
(DETTA INLÄGGET SKULLE PUBLICERAS IGÅR!! Men det blev något fel..)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad har du för kamera? :)

2013-07-27 @ 10:29:51
Postat av: Sara

Vad har du för kamera?

Svar: canon eos 1000d :)
Johanna Wahlberg

2013-07-27 @ 10:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0