Avslutningsmiddagen

I tisdags var det avslutningsmiddag för alla niorna på vår skola! Jag letade efter en klänning hur länge som helst, men jag kunde verkligen inte hitta någon. Så jag körde på en som jag redan hade hemma! Iallafall, det var "hemlig" destination så alla åkte buss dit. Och vi hamnade på kronoberg någonstans. Fanns iallafall hästar och får och sånt runt omkring, haha. Först stod alla ute och pratade & fotade och sådär sen var det middag inomhus med lite uppträdanden och sånt. Vår klass körde harlem shake, så pinsamt. Haha! Men jag hade iallafall en mysig kväll. 
 
Nu ska jag äta och läsa lite i min bok och hoppas på att vädret blir bättre snart! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0