KLASSTRÄFF

Hej på er! Kom hem för kanske två timmar sedan och har bara sovit. Huvudvärk från helvetet säger jag bara! Känns lite bättre nu, men jag missade sista ridningen. Så himla tråkigt, men så kan det vara ibland. Iallafall, idag började vi kvart i 12 och slutade vid 20 över 2. Det enda vi gjorde var att lämna in böckerna, få reda på betygen, ha en timmes rast och sedan spelade vi brännboll. Efter skolan var det en liten klassträff, jag tänkte gå hem pga min huvudvärk, men jag stannade kvar iallafall. Vi körde en lek som jag inte vet vad den hette, hursomhelst bildade jag, Amanda, Angelica & Emelie ett team och vi tog hem vinsten på 280 kr! Plus 3 godispåsar var. Det kändes ju inte helt fel! Lägger upp dagens outfit senare, tog några bilder imorse. Känner att det blev alldeles för långt här, men hoppas ni haft en bra onsdag. Nu är det HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0