NEW IN

De nya topparna jag köpte på bikbok! 99:- för båda.
 
Ligger just nu inne i min säng med datorn. Är på så dåligt humör men jag vet inte ens varför, haha! Hursomhelst, jag ska snart börja skriva på en sak som måste vara inne senast idag annars kommer den inte med på betyget. Och imorgon måste jag lämna in min dator, det suger. Har inte hunnit fixa någon ny dator än! Men det ska fixas i veckan hoppas jag.

Annars är allting väldigt lugnt och skönt just nu. Vi gör ingenting på lektionerna och vädret är fint. Ikväll tror jag att vi ska grilla här hemma också! Och det är alltid mysigt. 2 dagar kvar sen är det helg igen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0