Wednesday

Hej på er! Idag har jag inte heller haft tid till att blogga på dagen, men tror att jag kan ta igen det imorgon iallafall. Hursomhelst kom jag nyligen hem från ingelstad. Haha! Har varit och kollat på utemöbler till den nya altanen med la familia. Efter det käkade vi pizza och köpte lite gott tills ikväll. Tror att vi ska sätta på någon film eller något snart, annars ska jag nog bara läsa lite. Haft ont i huvudet hela eftermiddagen, går typ och väntar på att det ska börja åska när som helst. Det är faktiskt rätt mysigt. Hoppas ni haft en bra dag, puss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0