BACK ON TRACK!

Nu börjar jag äntligen bli bättre och orkar med bloggen igen! Blev en liten bloggpaus helt enkelt. Vädret är så härligt just nu! Både igår och idag var det ju runt 30 grader! Om det inte varit för att jag har varit sjuk skulle jag lätt tagit mitt första dopp nu i helgen, men det får bli nästa helg istället! 
 
Igår var jag hemma från skolan också för att verkligen vila upp mig, kände mig bättre på kvällen och då grillade vi och åt massa gott här hemma. Idag skulle jag in till stan med mamma en sväng för lite ärenden, men först skulle hon kolla på Erik när han spelade fotboll så jag stack till sonjis under tiden och vi gick ner på stan en runda. Jag hade jeans och jacka, dum i huvudet eller? Haha. Vi höll på att dö av värme men det var så himla mysigt ändå! Mycket babbel, men jag hoppas ni haft en bra lördag! Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0