Jönköping

Hej godingar! Varit lite dålig uppdatering nu senaste dagarna, men har inte mått bra och igår åkte jag hem från skolan och hade 39 graders feber..vi skulle egentligen åka iväg direkt med husbilen till Jönköping efter skolan men jag mådde inte alls bra. Idag på morgonen va det lite bättre och jag har Ipren så jag klarar mig, haha! Har nyss varit i Gränna för första gången, så himla mysigt. Köpt polkagrisar och ätit på något mysigt ställe! Nu blir det shopping på A6, hemma tidigt imorgon! Puss på er


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: tack detsamma :) det är helt okej med mig, hur är det själv?

2013-05-26 @ 13:28:59
URL: http://sandroou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0