HEMMA

En gammal bild! Fryser bara av att se snön på bilden, haha. 
 
Hej på er! När jag vaknade på morgonen idag kändes det det lika jobbigt som att gå upp på måndagmorgonen, haha. Så TRÖTT. Men det vände snabbt när vi fick reda på att vi skulle sluta halv 12 idag. Oj vilken lycka, behövde verkligen det! Så nu är jag hemma och tänkte faktiskt sätta på en film och bara ta det lugnt och mysa tills ikväll då jag ska på hockeymatch. Min lilla broder ska vara fanbärare eller vad det nu heter, så det är mest därför jag ska dit. Ha det bäst sålänge!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Härligt med en tidig dag, och vilken fin bild! :) Ha en fin dag! :)

2013-11-12 @ 13:29:00
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Annika

Fin bild :)

2013-11-12 @ 18:18:14
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0