Saturday

ph 1: Jordgubbsglass med choklad, strössel, hallon & lite sunes sommar på det! ph 2: Testade på att locka mitt hår, har alltid mitt naturliga hår annars. Beror delvis på att jag är lat och delvis på att jag aldrig lyckas få till det. Och då menar jag ALDRIG. Men har sökt runt på lite olika metoder på youtube och hittade en som passade mitt hår helt okej. Så kanske kan börja locka håret lite då och då nu då! (smutsig spegel, haha)
 
Skulle egentligen åkt in till stan idag för att göra ärenden med mamma och byta miljö, men sen blev det inte av iallafall. Vi kanske skulle åka in lite senare, får se hur det blir med det. Denna dagen har gått för snabbt, kan bero på att det var mörkt ute redan vid 2 idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0