Lång dag

Har inte orkat ta några bilder denna veckan, så himla trött. Så det fick bli en till gammal bild!
 
Veckans längsta dag i skolan avklarad, känns lika bra varje gång. Slutar vanligtvis 20 över 4, men fick sluta 10 i 4 istället. Dock fick jag ändå vänta på mamma tills kvart över 4.. Sen var det iallafall fort hem, äta, vila i en kvart & sedan byta om. Jag kom hem från ridningen ca kvart över 7 och har badat bubbelbad från då tills halv 9..Haha! Imorgon är det min sista dag, sen tar jag höstlov. Oj vad skönt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0