Veckans bästa dag

Denna dagen alltså, kärlek. Vi började kvart över 9 idag och hade matte i 50 minuter sen slutade vi 5 över 10! Dagen hann inte ens börja innan den var slut, haha. Så jäkla skönt. Efter matten drog iallafall jag och Amanda ner på stan en sväng och gick omkring en stund innan vi tog bussen vid 12. Nu ligger jag hemma i min mysiga säng och ska snart käka lite, ska fixa roligare inlägg i fortsättningen men har varit lite småsjuk fram och tillbaka med huvudvärk, halsont och sånt. Men nu hoppas jag att det börjar bli bättre! Puss på er, bloggar mer senare. 

Kommentarer
Postat av: ^.^

Var har du köpt den vita tröjan du har uppe på bilden till höger? :)

Svar: Lager157! :)
Johanna Wahlberg

2013-09-26 @ 18:35:16
Postat av: Anonym

Vart är din jacka ifrån?? :)

Svar: Stadium :)
Johanna Wahlberg

2013-09-29 @ 15:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0