Hemkommen

Det här vattnet alltså...
 
Happy friday allihopa! Halvsitter just nu i min säng medans jag väntar på att starta det nya avsnittet av Grey's Anatomy. Bara igår kollade jag på näst senaste avsnittet, snacka om lyx! I onsdags vid två-tiden ungefär satte jag mig på planet hem till Sverige & en lååång resa väntade mig. Vi flög från malmö så det var en bit att köra hem sen med bil, men det gick bra och jag lyckades somna till slut. Riktigt skönt att sova i sin egna säng! På torsdagen gick jag till skolan som en zombie och efter skolan pallrade jag mig ner till stan med Amanda för att kika på skor och lite annat smått och gott. Även idag hängde jag med mandis, då vi slutade vid 2 istället för kvart i 4. Inte helt fel! Inte världens varmaste temperatur ute, men det är ju iallafall sol och det är jag glad för. Slänger upp en dagens outfit om en stund! Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0