SKÄRTORSDAG

Hej på er & glad påsk! Idag har jag inte gjort något kul alls hittills haha. Började dagen med att åka och ta en vaccinspruta mot TBE tror jag det var, så nu har jag lite ont i armen & huvudet. Men det gick bra så efter det också jag med och påskhandlade på Willys - KAOS. Folk överallt(personalen hade även sminkat sig som påskkärringar lol) och jag sprang runt som en galning och hämtade alla saker. Men till slut var vi även klara med det och efter lite städning ligger jag nu i min säng och tar det lite lugnt medan jag facetimear med sonjis! 
 
BTW, jag tvingade Sonja att skaffa blogg!! Så in och läs: www.sonjabecker.forme.se 

Kommentarer
Postat av: Crazie -

Har ingenting med själva inlägget att göra, men var bara tvungen att säga att dina ögonbryn är hur jäkla fina som helst *0*

2014-04-19 @ 21:43:52
URL: http://crazie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0