7 AUGUSTI 2014

Mitt blogg-crib <3 
 
Godmorgon eller om man nu kan säga så klockan halv 12 på förmiddagen. Idag lyser solen ute så ska försöka vara ute och få lite sol på mig idag, dock har jag en del saker som jag måste göra här hemma. Men senare på eftermiddagen åker jag iallafall in mot stan för att träffa sonjiponji en sväng (glöm inte läsa hennes blogg: http://sonjabeckers.blogg.se) Så det är NICE. Ska försöka få till lite fler inlägg idag än vad jag har fått den senaste veckan...Ha en skön dag sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0