FRIDAY

Åh, vad jag saknar värmen! Det känns som det var evigheter sedan det var sådär fint väder hela dagen med strålande sol och höga temperaturer. Hoppas det kommer några fler sådana dagar innan sommaren är slut. 
 
Idag var jag inne i stan med mamma & Wilma hela dagen och gjorde en massa ärenden. Kom hem runt 6 med huvudvärk pga det konstiga vädret och nu ligger jag i sängen och myser med Smilla samtidigt som jag kollar på en film(+ tumblr:ar). Jag kan inte göra en sak samtidigt, haha. Kollar jag på en film MÅSTE jag hålla på med mobilen samtidigt annars blir jag uttråkad med en gång... Kanske inte är så bra att hålla på så egentligen men jag kan inte hjälpa det. Om jag tillexempel städar eller gör mig i ordning måste jag ha på en film(helst en jag sett flera gånger och kan replikerna till) samtidigt. Det är väl kanske lite mer normalt att ha musik på samtidigt istället, men av någon anledning vill jag ha en film på. Haha. Någon som är likadan? 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart gjorde du din header? :)

Svar: Photoshop :))
Johanna Wahlberg

2014-08-16 @ 17:59:58
URL: http://emmajnyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0