HÄLLEVIK

Tre snabba bilder från igår!
 
Sitter just nu med en filt över mig utanför husbilen och fryser samtidigt som jag försöker ladda ner vampire diaries säsong 3, haha. Innan jag åkte hade jag nämligen laddat ner 85% så jag hoppas på att detta wifi:t klarar av de sista %. Igår var vädret helt okej, men idag visar det tyvärr mulet och regn så vi får försöka underhålla oss på andra sätt än att bada & sola. Jag hade tänkt fixa med lite bilder från Kroatien nu när jag ändå inte har något speciellt för mig, men glömde minneskortet med bilderna tyvärr...Så det får bli när jag kommer hem istället! HA DET

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilket typsnitt har du till din header (det översta)?
Jättefin blogg, kram!

Svar: Detta typsnitt har jag: http://www.dafont.com/coneria-script.font Tack så mycket, kram! :)
Johanna Wahlberg

2014-08-05 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0