LATELY

4 bilder från de senaste dagarna. 
 
Hej på er! Idag har jag suttit inne och väntat på att det ska sluta regna, och det har jag gjort i princip hela dagen. Haha. För det har inte slutat regna heller utan det har bara fortsatt att ösa ner utanför fönstret, och då kändes det bättre att stanna kvar inomhus. Söndagen i Hällevik var betydligt skönare än lördagen då jag satt inne och kollade på vampire diaries för det var så kallt haha. Då spenderade vi iallafall halva dagen vid poolerna och resten av dagen på stranden tills det var dags att åka hem igen. Nu är jag väldigt sugen på choklad, så funderar på att baka någonting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0