TUESDAY

Som vanligt på morgonen när jag kliver upp så var det iskallt ute idag, därför slängde jag på mig en halvvarm outfit för att inte frysa ihjäl i skolan. Det ångrade jag ju sen när solen lyste ute och termometern visade 18 grader. Idag fick jag sluta 12.00 istället för 15.15 vilket inte är helt fel. Jag gjorde nämligen klart uppgifterna för de två sista lektionerna, därför fanns det ingen anledning att stanna kvar i skolan. Dessutom var det skönt att få komma hem och vila lite när jag haft så ont i huvudet och halsen de senaste dagarna! Nu hade jag tänkt fixa med lite grejer som glömts bort det senaste dagarna - som att städa mitt rum tillexempel. 

Kommentarer
Postat av: Annie

Var är tröjan köpt? Fint :)

Svar: Ginatricot, tack! :)
Johanna Wahlberg

2014-08-26 @ 17:05:59
URL: http://holmbergannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0