vs

Igårkväll cyklade jag och mamma i en timme ungefär under Eriks träning, vi hann även med en sväng till rusta och jag fyndade dessa två ovan. Behövde faktiskt en ny lotion och dom luktar ju så gott haha! Sedan började det spöregna så vi skyndade oss hem och jag hoppade in i duschen. 
 
Idag slutade jag klockan halv 4 och gick ner på stan en sväng innan jag åkte hem med mamma. Ikväll tänkte jag göra färdigt ett litet projekt som vi gör i mediaproduktion, annars blir det inte så mycket mer förutom att vila så man orkar med skoldagen imorgon haha. Jag är så trött hela tiden så jag nästan somnar på lektionerna... 

Kommentarer
Postat av: Silke

Fin plain design du har!! :)

2014-08-27 @ 20:08:56
URL: http://silkez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0