ANDRA ADVENT

Hej på er! Började min morgon med att skriva färdigt en uppgift som skulle vara klar imorgon. Kändes så skönt när jag var klar med den, brukar aldrig plugga förens på kvällen haha. Jag kom nyligen hem från stan, gick där en sväng idag och tittade efter lite julklappar med farmor. Tyvärr hittade jag ingenting, bara en cardigan till mig själv. Men det är ju inte helt fel det heller!
 
Nu ska jag byta om till lite skönare kläder och sätta mig och plugga igen tråkigt nog. Förhoppningsvis blir jag klar innan det är dags att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0