CLOSEUP X2

God morgon! Sitter i soffan hemma hos farmor & farfar och äter frukost samtidigt som jag kollar på julkalendern med min lilla kusin. Har fått sån hosta nu helt plötsligt, känns som jag är lite småsjuk varje helg. Får bara hoppas det inte bryter ut och blir något av det! Denna helgen har jag så många skoluppgifter jag måste göra, så får försöka dela upp det lite idag och imorgon. Inget jag ser fram emot precis men nu är det bara 2 veckor kvar, sen har vi jullov!! Bara att hålla ut. 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jönsson

Gu va fin!

2014-12-06 @ 20:00:24
URL: http://ammieshade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0