JULLOV

Denna härliga dag krävde en lika härlig bild, därav en favorit i repris från Kroatien! 
 
Idag är jag överdrivet glad. Solen skiner, jag är klar med alla skoluppgifter och har äntligen tagit jullov! Jag tog en liten paus från bloggen för att bli klar med de sista skoluppgifterna innan lovet, och det var nog bra att jag gjorde det. I måndags skulle jag ha gjort matteprovet men efter lite problem fick jag istället göra det på tisdag då vi egentligen var lediga. Kan inte säga att provet gick bra överhuvudtaget, men det kändes ändå bra att lägga det bakom sig. När jag kom hem fortsatte jag med lite rest-uppgifter som skulle vara klara, vilket jag även gjort idag, och nu är jag äntligen klar med allt. Det känns så obeskrivligt skönt att inte ha något hängandes över axlarna.
 
Nu ska jag bara städa mitt rum så det är rent och fint tills jul, bara 1 vecka kvar! Ska bli så himla mysigt. Kan dock inte säga att jag känner några julkänslor när gräsmattan fortfarande är grön och solen lyser in genom fönstret, men det är inget jag klagar på. Puss & kram på er så hörs vi snart!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad har du för kamera? och vad har du för olika objektvi? pris osv skulle va fett najs!

2014-12-18 @ 15:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0