SNOW

Äntligen har det fallit lite snö ute! Jag hade inte riktigt någon fotoinspiration idag så har ännu inte gått ut och fotat men hoppas att snön stannar kvar ett tag så jag hinner finna inspirationen. 
 
Såg precis på filmen Safe haven, sjukt bra film! Trodde att jag redan hade sett den, men det hade jag visst inte haha. Det var länge sen jag kollade på en film nu istället för serier (förutom julfilmer) och nu känner jag ett starkt behov av att se fler, tycker bara det är så svårt att hitta bra filmer att titta på. Funderar på att se The Maze Runner ikväll iallafall.
 
Hursomhelst, om en stund ska jag iväg och åka lite skridskor med småkusinerna. Det är alltid roligt! Det bästa hade varit om det gick att åka ute på vår damm eller på sjön, det går tyvärr inte riktigt än men snart så.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skulle vara jäätteekul att se dina julklappar :)
Kraaam

Svar: Jag fick mest pengar, men jag visar det jag fått lite då och då i olika inlägg! :)Kram!!
Johanna Wahlberg

2014-12-27 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0