TGIF

Äntligen är det helg och äntligen har jag fått bocka av ännu en sak på "skol-listan", mitt tal. Igår slutade jag egentligen halv 2 men valde att stanna kvar och ha extra-matte i en och en halvtimme, efter det gick jag ner på stan och letade efter ett par vantar. När jag sedan kom hem vid halv 5 tiden hann jag bara äta, sen var dags att spela in mitt tal. Strax efter klockan slagit 11 var jag klar med all inspelning och redigering, verkligen inte så lätt som man kan tro! Idag visade jag i alla fall upp det och nu är det bara en "stor" sak kvar - matteprovet. Idag tänker jag dock glömma allt som har med skolan och göra och baka julgodis istället. Ha en fortsatt fin fredag!

Kommentarer
Postat av: Thea

Vad fin du är!

2014-12-13 @ 08:22:32
URL: http://theasspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0