TUESDAY

Hej! Allt bra? Med mig är det sådär, har varit sjuk både igår och idag. Eller snarare haft ont i magen och huvudet. Men nu börjar det iallafall kännas lite bättre, så det är skönt. Nu när jag har varit hemma har jag hunnit plugga litegrann, kollat klart på hela julkalendern "Dieselråttor och sjömansmöss" och idag började jag rita lite när jag inte kom på något annat att göra. Det är väldigt skönt att sitta och rita samtidigt som man kollar på någon film eller liknande, önskar verkligen att jag var bra på det. Jag höll på mycket med det när jag var yngre, men sen tog fotograferandet över helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0