YESTERDAY'S OUTFIT

Vet inte vad det är för fel på min mobilkamera? Tog dessa bilder när det fortfarande var ganska ljust ute, men ändå så blir bilderna hur suddiga som helst. Stör mig!! Måste ha hur mycket ljus som helst för att bilderna inte ska bli suddiga haha...
 
Torsdag. Och jag har redan slutat skolan. Jag hade bara en lektion idag, grafisk kommunikation, där vi redovisade våra senaste bilder och sedan började på en ny lite större uppgift som ska hålla på i några veckor. Jag sitter dock fortfarande kvar i skolan och väntar på att få komma hem. Försöker skriva klart en uppgift som skulle vart klar för länge sedan, haha. Ha en fortsatt fin torsdag, så hörs vi sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0