48 bilder

Jag kunde faktiskt inte vänta med att sätta upp bilderna igår. Så rätt sent på kvällen stod jag och satte upp bilderna, en efter en. Och de sitter på helt rätt ställe! När jag gick och la mig igår så låg jag bara och tittade på alla bilder. Olika bilder - olika minnen. Nu kan jag gå och lägga mig varje kväll med härliga bilder framför mig innan ögonlocken stängs. Känns omöjligt att drömma mardrömmar då? Jag är jättenöjd iallafall och känner jag mig själv rätt så kommer det komma upp ett antal fler bilder på väggen lite senare! Sov gott, så hörs vi imorgon. Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Julia Forsberg

Åh, vad fint! :)

2014-01-11 @ 21:18:48
URL: http://jandy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du skrivit ut/fixat bilderna? Supernice!

Svar: Beställde dom från photobox.se Där kan man beställa 150 bilder gratis! Dock kostar frakten 100 kr. Man får först göra en beställning med 75 bilder, sen en till. Frakten kostar 50 kr / beställning! :)
Johanna Wahlberg

2014-01-17 @ 17:36:18
Postat av: Hej :)

Hur har du satt upp bilderna? Häftmassa? Tejp? Eller något annat? Blev jättefint! :) jättesnällt om du kan svara på frågan i ett inlägg, lättare att se när du svarat då ;)

2014-01-25 @ 18:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0