Wanties/Needs

 
Wanties/Needs
 
1) Skulle vilja ha någon jacka som inte är så varm och går ner över rumpan haha! // 2) Behöver en ny svart långkofta då jag slarvat bort min gamla... // 3) Behöver nytt puder! Då mitt gamla råkade ut för en liten incident igår... // 4) Fler ljus. Luktar gott, är mysigt & superfint! // 5) En "stippling-brush", naturligare resultat vid applicering av foundation. // 6) Nya svarta dr denim! Favoritbyxorna nr 1. Tyvärr råkade mina sådana också råka ut för en incident igår, haha... // 7) Till slut, ett par jeans som sitter snyggt utan att sitta åt sååå hårt där uppe, får så sjukt ont i magen då haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0