NEW IN - SHEINSIDE

Borstarna hittar ni här och klänningen hittar ni här!
 
Jag har beställt från sheinside en gång innan, men då var jag inte alls lika nöjd... Beställde en stickad tröja som inte alls såg ut som på bilden + att det tog över 5 veckor att få den. Men denna gången var jag betydligt nöjdare! Klänningen(som egentligen är en kjol och en topp) satt som jag hade hoppats och borstarna verkar bra. Har bara testat några stycken men de var superlena och enkla att jobba med, så jag är nöjd. Eftersom jag beställde ihop med Amanda så delade vi på de extra utgifterna. Vi valde att betala 15 dollar för att få våra grejer snabbare och det tog ca 2 veckor att få det vi hade beställt. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skit snygg klänning!

Svar: Tack så mycket!!
Johanna Wahlberg

2014-07-02 @ 23:14:27
URL: http://emeliied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0