FLY LIKE A BIRD

Slänger in några bilder på en fiskmås i brist på andra bilder för tillfället!
 
Hej på er! Nu är jag påväg hem efter en helg med olika händelser och det ska bli ganska skönt. Just nu har vi stannat på ett ställe för en liten paus och här är det riktigt varmt & soligt så jag hoppas på samma väder hemma så man kan sitta ute. Jag är iallafall jättetrött så jag ska bara ta det lugnt och fortsätta med alla dessa inlämningar...Sen ska jag försöka hitta på några bra bloggidéer, det kan behövas efter denna helg utan bloggning. Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Jullan Svensson - Foto, Träning, Vardag & MODE.

OMG JA! På en blå cykel....Har han följt efter dej med? :oooo

Svar: Jaaa! Han pratade med mig också. Sa bland annat att jag var söt som korven inuti ett bröd och att han bara ville äta upp mig. ._. Läskig som fan...
Johanna Wahlberg

2014-06-03 @ 20:25:27
URL: http://www.svenssonjullan.for.me
Postat av: Anonym

FLY LIKE A PENIS

2014-06-04 @ 13:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0