Lupins

Tycker det är så fint med alla dessa lupiner som växer ute nu! Lite synd att dom inte ens håller till midsommar.
 
Nu är jag hemma. Kom hem för sisådär 20 minuter sedan, men jag slutade redan vid kvart i 1. Idag har jag inte gjort mycket i skolan heller! Det är verkligen onödigt att vara i skolan nu de sista dagarna, vi hade lika gärna kunnat få sommarlov. ;) Nu är det iallafall långhelg, vilket är skönt. Jag hade kunnat få 5 dagars ledigt(ledig på tisdag pga treornas student)men tyvärr måste jag ta mig till skolan på måndag i ca 10 minuter för att få reda på betyg i media...Nästan 5 dagars ledigt iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0