MYSIG ONSDAG

Igårkväll uträttade jag några ärenden och köpte även en klänning. Som jag letat efter någon blommig och somrig klänning alltså haha. 
 
Hej på er! Idag träffade jag Sonja för lite mys på stan och shopping! Dock var det sjukt varmt på stan så jag trodde att jag skulle dö för ett tag, lol. Men både jag och sonjis fick med oss lite hem och sen satte vi oss på gräset och pratade & åt lite jordgubbar resten av tiden. Det var en himla mysig dag helt enkelt! Nu tänkte jag fota lite nytt som tillkommit i min garderob på senaste tiden till bloggen, sen blir det grillat & packning till långhelgen i sommarstugan! HA DET

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa klänningen och va kommer den ifrån? Så fin blogg btw! Kram

Svar: Det kommer! Tack så mycket, kram! :)
Johanna Wahlberg

2014-06-18 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0