RAINBOW

Var ute och fotade lite nyss när denna fina regnbåge uppenbarar sig på himlen! Rätt svår att fånga på kameran, men var tvungen att knäppa några bilder iallafall. 
 
Hej på er! Nu är jag hemkommen från sommarstugan och som vanligt är jag jättetrött haha. Men det är skönt att vara hemma lite nu innan jag drar mig mot Kroatien i juli! Ikväll hade jag tänkt hinna med att städa mitt rum, rensa garderoben, äta lite tacos, baka kakor (måste alltid ha något att gå och äta på här hemma) och packa upp det jag har haft med mig i helgen. Det jag inte hinner idag, får jag ta imorgon. 

Kommentarer
Postat av: julia

Fina bilder :)

2014-06-22 @ 21:30:32
URL: http://jullantwixmolly.blo.gg
Postat av: Annika

Så fina bilder! :)

2014-06-22 @ 21:46:26
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Mimmi

Vart i Kroatien ska du? :))

2014-06-24 @ 21:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0