Vampire diaries

Hej på er, hoppas allt är bra! Inte blivit mycket bloggning de senaste dagarna då jag tappade inspirationen i detta vädret litegrann. Det har åskat tre dagar i rad. Visst, det är mysigt en liten stund men sen blir det bara jobbigt när man inte har något internet och inte kan laga någon mat. Haha! Men just nu har det varit lugnt ett tag, hoppas på bättre väder nästa vecka men det tror jag inte. Tur att man åker till Kroatien om exakt en vecka idag! 
 
Just nu ligger jag i min säng och kollar på The Vampire Diaries, började kolla på den idag efter lite övertalning av Sonja hehe. Men hon gav greys en chans, då ger jag vampire diaries en chans! Och jag måste säga att jag redan känner mig fast. Det är faktiskt riktigt bra & spännande så jag hoppas att jag håller ut och kollar färdigt på denna serie. För hittills är Grey's Anatomy den enda serie jag kollat alla säsonger på(ca 6 gånger).

Kommentarer
Postat av: Sonja Becker

;)

Svar: ;)))
Johanna Wahlberg

2014-06-28 @ 22:40:27
URL: http://sonjabecker.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0