CRAVING

Blev sjukligt sugen på chokladbollar, så var tvungen att baka det! Godaste som finns typ...
 
Nu ska jag kolla färdigt på en film och sen ska jag städa mitt rum. Det ser verkligen ut som en katastrof! Jag hatar egentligen när det är stökigt och jag inte kan hitta mina grejer, det är bara det att jag inte har haft tid att städa det känns det som. Kommit hem sent alla dagar i veckan och när jag kommit hem har jag i princip bara orkat äta och sedan slänga mig i sängen. Not good! Så rummet måste defintivt städas. Efter det ska jag ta en lång dusch & sedan placera mig framför TV:n. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0