TJUGOFEM GRADER

Idag var det bara ben i skolan för hela slanten! Trots att jag hade klänning på mig trodde jag att jag skulle dö av värmeslag. Men jag är alltid varm, så det är väl förståeligt i och för sig. Dagen bestod av några lektioner och ett studiebesök på Sveriges Radio! Vi fick sluta kvart över 2, blev upphämtad och åkte runt på lite olika ärenden. Bland annat kollade synen för kursen man ska gå för att få börja övningsköra! (Ja, jag är lite sent ute hehe) Men det ska bli kul att få börja köra lite, har dock fuskat lite och övat i skogen. Slänger upp dagens outfit och ett nytt inköp om en stund. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0