BORNHOLM

Några bilder från Bornholm, vi fotade en hel del vid vattnet då det var så fint där! 
 
Hej på er! Redigerade nyss lite bilder som jag, Wilma & mina kusiner tog när vi var i Bornholm. Har en hel del bilder till, men tyckte dessa vid vattnet var så härliga. Jag hade aldrig varit på Bornholm innan, men jag måste säga att det var en väldigt mysig ö. Men det berodde kanske också lite på det fina vädret! Först så skulle det bli 11 grader och regn där nere, så det kändes ju lite sådär. Men när vi väl kom dit lyste solen nästan hela tiden och det var över 20 grader varmt! Vi bodde i "lägenheter" precis vid havet, så man kunde somna till ljudet av havets vågor. Det var riktigt mysigt. 
 
Idag har jag skrivit på inlämningar, njutit av solen och ätit glass. Livet alltså. Just nu vill jag ha detta vädret året om. Sol och bad varje dag + att man känner sig mycket gladare! Och det är ju inte helt fel. Men sen brukar jag alltid tycka hösten är mysig ändå när den kommer...Iallafall i början. Nu ska jag ta mig en dusch, hur härligt är det förresten inte att vi bara går tisdag, onsdag denna veckan?! Denna tiden som är just nu är den härligaste perioden i skolan.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan! Vilken fin blogg!! tänkte bara fråga hur och vart du redigerar dina bilder och vilken kamera du använder 😊
Kram

Svar: Tack så mycket!! Jag redigerar mina bilder i photoshop cs5! Oftast är det bara ändring av ljus, kontrast och kurvor. Jag använder mig av mig canon eos 600d :) Kram!
Johanna Wahlberg

2014-06-06 @ 00:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0