CUTE DRESS

Ni hittar den här!
 
Hej på er! Då var torsdagen också avklarad och imorgon är det fredag, det ska bli så skönt med helg. Jag har varit jättetrött hela veckan. Idag tillexempel så lutade jag mig mot vägen när vi väntade på att få gå in i klassrummet och så ramlade jag ner på golvet. Snacka om smidig! Hursomhelst så avslutade vi iallafall dagen med film på svenskan & inställd idrott på det. Idag har solen skinit hela dagen och det har gjort mig på mycket bättre humör, blev så glad när jag hörde att det skulle vara såhär ett tag framöver och temperaturer upp mot 26 grader(!!) BRING IT ON SUMMER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0