IDROTTSDAG

Idag hade vi en så kallad idrottsdag i skolan. Och gud vilken tur att jag inte visste på morgonen vad som skulle komma! Jag var helt oförberedd och trodde att vi skulle vara på ett och samma ställe och göra lite olika uppgifter och sen få sluta innan lunch. I själva verket skulle vi gå ca 15 kilometer och göra alla "uppgifter" på vägen. Jag somnade alldeles för sent för att vandra över en mil(!) dagen efter. Sen hade jag också helt fel kläder och skor. Mina fötter och ben värker så otroligt mycket just nu! Men jag överlevde, men det var precis. Haha, ligger nu här hemma i min säng och lär somna när som helst. Hoppas ni haft en bra måndag, så hörs vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0