Karlsborg

Slänger in en update bara för att berätta vart jag är! Just nu befinner jag mig i Karlsborg med familjen och hälsar på några vi känner här. Vi åkte hit med husbilen, och på lördag åker vi vidare på  30-årsfest. Just nu sitter jag i solen och solar lite och väntar på att den grillade maten ska bli klar, har skrivit färdigt en inlämning nu så jag känner mig ganska så stolt för tillfället. Nu är jag värd något avsnitt av greys eller så sätter jag på "that awkward moment" som kommit ut på swefilmer! Vi hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vart är koftan/jackan ifrån? :) kraaam

Svar: Den är från gina tricot! Kram :)
Johanna Wahlberg

2014-05-29 @ 20:58:46
Postat av: Maria

Jag älskar ditt hår :(((

2014-05-30 @ 19:15:29
URL: http://marialenas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0