Söndag

Igår spenderade jag dagen med la familia, tittade på Eriks fotbollsmatch & pride-paraden som var här i växjö och gick en sväng på grand samarkand. Jag har även hittat en ny favorit godisaffär(karamellen) FINALLY. Klippkungen har bara äckligt godis nu & hemmakväll är så dyrt. Haha!
 
Idag är det söndag & det känns väl inte allt för roligt, hade varit skönt med en till ledig dag. Speciellt då det är "ute-dag" i skolan imorgon och det känns som att det inte slutar att regna... Men jag kan hålla ut i en månad till! Idag har jag gått en shoppingrunda på stan, som förövrigt var nästan helt tom på folk, med Amanda. Och det slutade som en riktigt bra & mysig eftermiddag + att jag hittade lite grejer också. Nu ska jag sluta babbla och hjälpa till att förbereda maten! Idag blir det grillat, sååå gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0