Tisdag

Tja! Idag är det tisdag men det känns lite som torsdag då det är sista dagen för denna skolvecka imorgon. Och dessutom börjar jag vid halv 12. Hur skönt?! ♥ Dagen rullade på som vanligt men efter skolan var jag tyvärr tvungen att stanna kvar och skriva ett läxförhör, men det tog mig ca 20 minuter sen drog jag hem till sonjis en stund och myste i solen! Nu sitter jag på mitt stökiga rum(städade igår...), äter mina nybakade cornflakeskakor och tittar på film. Jag har noll blogginspiration idag, men den är säkerligen tillbaka imorgon! Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0