UPPE I BERGEN - KANARIEÖARNA

Några bilder från när vi var uppe i bergen i kanarieöarna!
 
En dag bestämde vi oss för att hyra en bil och köra runt och "utforska" ön litegrann. Då åkte vi upp i bergen! Det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig, då jag hellre ville åka till någon annan strand eller något. Haha! Men vi åkte iallafall upp där och åkte igenom ett naturreservat. Och där uppe var det ca 9 grader, alltså kallare än hemma och jag hade shorts och linne på mig. Jag ville åka ner och äta på stranden, men så blev det inte heller utan vi åt uppe i bergen på någon "fin" restaurang där de bland annat serverade stekt kanin. Ingen hit! Det var lite annorlunda, men ändå en dag jag kommer att minnas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att ni åkte upp i bergen. Om inte hade du inte kunnat ta så härliga bilder.

2014-05-15 @ 14:48:29
Postat av: Simon G

Wow vilka vackra vyer, och fina bilder! :)

Svar: Ja! Tack så mycket :)
Johanna Wahlberg

2014-05-29 @ 21:07:57
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0