MONDAY

Bjuder på två mobilbilder jag hittade från Kroatien. Samtidigt som jag hur gärna som helst hade åkt till värmen nu ett tag, längtar jag ändå efter snön och julen. Mina julkänslor började komma redan förra veckan, sen dess har min jullista på spotify spelats en hel del...
 
Hej på er! Nu börjar ännu en måndag gå mot sitt slut och jag är som vanligt hur trött som helst. Måndagar har inte varit min dag på ett bra tag nu, lite synd när måndagen var en helt okej dag innan när vi gick i ettan. Men det är som det är. Ikväll tänker jag bara ta det lugnt, spela lite sims 4(mitt nya beroende) och göra färdigt en uppgift till skolan imorgon! P&K

Kommentarer
Postat av: Elin

fina bilder!

2014-11-10 @ 20:00:41
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0