//NOV. 2013//

En gammal bild som är tagen för nästan exakt ett år sedan. 
 
Hej på er! Det har gått alldeles för lång tid sen jag uppdaterade senast, ber om ursäkt för det. Dagarna har flugit iväg snabbare än vinden och jag har klarat av 4 av 5 skoldagar trots huvudvärk i princip alla dagar denna veckan. Nu blir det likadant som det var för ett tag sedan. Alla uppgifter kommer på en och samma gång i de olika ämnena, vissa jobbigare än andra. Men det ska väl gå detta också, så får vi ta jullov om ca en månad. Längtar otroligt mycket! 
 
Igår var jag och simmade och ska även göra det imorgon efter skolan någon gång, vi går ju trots allt bara två timmar i skolan... Känns lite onödigt att ens komma in till stan för det, men jag klagar inte! Hur som helst, den största anledningen till att jag inte har bloggat är huvudvärken som bara blivit värre efter skolan, men nu hoppas jag att den håller sig borta, så ska jag försöka blogga som vanligt igen. Hoppas att ni haft en superbra vecka så hörs vi imorgon igen! 

Kommentarer
Postat av: Elin

fin bild!

2014-11-20 @ 21:20:27
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0