OUTFIT

 
"Simple is good"
 
Skrev nyss ett inlägg, men jag råkade sudda ut allt och fick inte tillbaka det. Och nu har jag glömt allt jag skrev så nu vet jag inte alls vad jag ska skriva haha. Idag har det iallafall blåst och regnat hela dagen, så jag har inte ens tänkt tanken på att gå utanför dörren. Jag hade dock tänkt göra i ordning lite saker på mitt rum, men det har inte blivit av. Lite matte hade jag också tänkt göra, men det har inte heller blivit av. Men så kan det vara ibland!
 
Just nu sitter jag i soffan och tittar på Grey's Anatomy som går på TV samtidigt som jag surfar runt på lite "room-inspo" och olika klädhemsidor. Jag är sugen på att baka mina favoritkakor, men jag är lite lat idag så jag får se om det blir av...Det hade varit gott iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0