TRE NYANSER

Min bloggning är sämst. Jag vet, men jag har helt tappat inspirationen! Jag har suttit varje dag efter skolan och försökt påbörja ett inlägg, men jag har verkligen inte kommit på någonting haha. Just nu sitter jag på sista lektionen och ska skriva ett hyllningstal till Steve Jobs... känner ingen större inspiration för det heller. Men efter denna långa onsdag är det bara två korta skoldagar kvar, sen tar jag helg igen. Ska försöka skriva upp förslag på inlägg till bloggen idag så jag kommer igång igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0