MÅNDAG

//outfit från förra veckan//
 
Hej på er! Nu var det måndag igen och igårkväll var jag väldigt otaggad på livet. 1 prov och 1 inlämning som ska avklaras denna vecka. Jag har ingen aning om hur jag ska hinna med båda två. Men det får gå! Man får se det positivt, snart är det höstlov. 
 
Just nu sitter jag på biblioteket och skriver på min svenska-inlämning. Har skrivit ett tag nu men ska snart gå för att träna lite, efter det åker jag hem och fortsätter med skrivandet. Känner att detta kommer bli en rolig vecka...Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snyggt!

Svar: Tack!
Johanna Wahlberg

2014-10-13 @ 17:55:43
URL: http://esh.webblogg.se
Postat av: Karolina

Hej! Älskar din blogg! Undrade bara om du kan skriva vart kläderna är ifrån när du lägger upp en bild på din outfit? :)

Svar: Hej, tack så mycket! :) Ja oftast gör jag det. Men ibland när jag är lite stressad så glömmer jag bort det haha.
Johanna Wahlberg

2014-10-13 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0