RED LIPS

Casual
 
En outfit jag gärna skulle bära, dock skulle jag byta ut "klackarna" mot låga skor. Tex mina air force. Trivs inte i höga skor och kommer nog aldrig att göra det heller, haha. Mina 174 cm passar mig perfekt som de är! Så jag är definitivt en "lågskor-tjej". 
 
Hej på er! Dagen har spenderats hemma, mestadels tittandes på Harry Potter. Men jag har även städat rummet och planerat lite inför resan som bär av imorgon. Vi ska nämligen åka till Hamburg för en mysig weekend. Nürnberg som vi besökte i somras när vi var påväg till Kroatien tyckte jag var en jättefin stad, så jag tror detta kommer bli superkul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0