SHOPPING

Denna dag kan beskrivas med två ord: shopping & trötta ben. Vid 10-tiden åt vi frukost och vid ca 11 var vi ute på stan, redo för Hamburgs alla gator och affärer. Vi kom inte innanför dörren på hotellrummet förens strax efter halv 8. Känns som att vi har gått flera mil, jag är iallafall helt slut i benen haha. Skulle gärna vilja stanna här lite längre, detta är verkligen en supermysig stad! Imorgon ska jag och mamma ta en morgonpromenad, då tar jag med kameran och ska försöka ta lite bilder.
 
Hoppas ni har haft en bra lördag och att den fortsätter att vara det, nu ska jag tvätta av sminket & krypa ner i sängen för att kolla på det nya avsnittet av Grey's Anatomy. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Johanna Wahlberg, 17 år, Växjö
fotograferar, går i skolan, är med vänner, shoppar, tränar och en hel del annat.

kontakt:
[email protected]






RSS 2.0